» Zasady wysyłki

Kontakt

  • ARPIOLEDER
    SIENKIEWICZA 9
    65-443 ZIELONA GÓRA

    Tel/Faks: +48 (68) 326 22 55
    Tel. Kom.+48 508 213 705

    E-mail: sklep@arpio.pl

    NIP: 856-153-21-12
  • E-mail:biuro@sklep.arpio.pl
  • Telefon+48 (68) 326 22 55
    +48 508 213 705
  • Godziny działania sklepucodziennie 10.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki


KOSZTY, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
Sample image

I. SPOSOBY DOSTAWY

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
  2. Transport własny Sprzedawcy.
  3. Przesyłka paletowa.
  4. Odbiór osobisty – miejsca i terminy odbiorów wskazywane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce „Odbiór Osobisty”.


II. MIEJSCE DOSTAWY

Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wysyłamy również meble poza granice Polski - w tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia sposobu i kosztów wysyłki:
Tel/Faks: +48 (68) 326 22 55
Tel. Kom.+48 508 213 705
E-mail: biuro@arpio.pl


III. KOSZTY DOSTAWY

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy darmowy transport mebli już od łącznej kwoty zamówienia 500 zł brutto. Koszty dostawy Zamówienia, którego łączna kwota jest niższa są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. 


IV. TERMIN DOSTAWY

Wysyłka Produktu do Klienta jest realizowana w ciągu 24 godzin, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano dłuższy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.

Przejdź do strony głównej